پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118984
آمادگي150 مدرسه شهرستان فارسان براي آغاز سال تحصيلي
تاریخ انتشار : 1393/06/30
نمایش : 1678
مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت:150 آموزشگاه اين شهرستان آماده نواختن زنگ آغاز سال تحصيلي جديد در اول مهر ماه است.
به گزارش پايگاه خبر تحليلي پيرغار، احمد اسکندري گفت :  آموزش و پرورش شهرستان فارسان با آمادگي کامل از لحاظ تجهيزات و نيروي انساني به استقبال سال تحصيلي جديد مي‌رود.

وي گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي مختلف در پروژه ملي مهر که از خرداد ماه رقم خورده، آموزش و پرورش شهرستان فارسان آمادگي لازم را براي آغاز سال تحصيلي جديد دارد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان عنوان کرد: آموزش و پرورش با تعطيلي مدارس در خرداد ماه  با تشکيل کميته‌هاي مختلف در قالب پروژه مهر و برنامه‌ريزي‌هاي لازم در بخش ساماندهي نيروي انساني، فضا و تجهيزات در ۱۵۰ آموزشگاه آماده نواختن زنگ آغاز سال تحصيلي جديد است.

اسکندري با اشاره به کاربردي کردن آموزش در مدارس گفت: امسال با توجه به سياست‌هاي وزارت آموزش و پرورش، مفهومي کردن آموزش در مدارس با احياي پرسش‌هاي مستمر، حمايت از مطالعه و پژوهش و حفظ موضوعي قرآن کريم در دستور کار است.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان ابراز اميدواري کرد که در سال تحصيلي جديد با تقويت مشارکت والدين و کيفي‌سازي انجمن‌هاي اوليا و مربيان در مدارس ارتباط خانه و مدرسه مستحکم‌تر شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html